Jag börjar igen! ;D

Okej, jag har funderat nu lite på hur jag vill göra med bloggandet. Och jag har kommit fram till att det faktiskt är roligt att blogga. Så vi gör ett nytt försök då..

Idag skulle jag, Johanna, Melissa och Jossan gå på "modell för en dag" och jag tror att Melissa hade uppfattat det som att man bara behövde ha med en målsman, men jag och Johanna behövde tydligen ha med vår också.. Så för oss blev det inget.. Vi frog hem istället och jag hittade Elin på bussen och genast blev dagen lite ljusare..


Funderar på ifall man ska ta och fräscha upp sig lite. Känner mig rätt risig faktiskt. Funderar på lite ansiktsmask, kanske locka håret och fixa naglarna, vad tycks om det?

Förresten, ner med socarna! Eller vad säger ni?
Hoppas moderaterna eller miljöpartiet vinner, då är jag så FÖÖÖR politiken!

Tänkte kanske göra om bloggen lite också. Något förslag på hur?
Nej, nu ska jag börja titta på det, blev fett taggad!




Kommentarer
Postat av: Sandra

wait whaat, ofta moderaterna? xD

2010-09-14 @ 21:22:33
Postat av: jennifer

SV hihi ja din hallsduk är här :)<3

2010-09-15 @ 18:07:27
URL: http://jenniferhallstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0