Söndagar är så grymt jävla sega

Känns som jag har haft fullt upp idag.. Men det har jag egentligen inte.. Haha, det är bra det!
Emmy åkte hem med kvart i fyra bussen idag. Men jag träffar henne imorgon igen så det är rätt luuugnt!
Eller.. Kvart i fyra skulle den komma.. Den kom inte förrän fem i.. Jaa. Jag verkligen älskar att bo på landet...

Känner mig negativ idag.. Men det är väl bara för att det är söndag, och det är skola imorgon.
Inte nog med att det är skola vi har även skolfoto imorgon.. och kommer vara tvungna att gå från ensemblen.. Det är inte bra, för vi behöver verkligen våran ensemble tid..
Men iallafall. Har haft en liten tid från sex till typ nu. Där jag bara tagit hand om mig själv.
Har duschat en rejält varm dusch, rakat benen, smörjt in mig, noppat ögonbrynen och målat naglarna.
Nu återstår bara den jobbigaste frågan.. "Vad fan ska man ha på sig!?".
Lär väl hitta någonting, det gör man ju alltid (:

Snackar just nu med Emmy så ska vara social mot henne, kyssar



Will you tell me once again, how we're gonna be just friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0