Sverige Demokraterna - VS - Social Demokraterna

Sandriiiis är på väg ut till landet med sin far och sin lillebror.
Det ska bli rysligt roligt att träffa henne igen! :D

Imorgon blir det myskväll hos Jason! Det blir jag, Jason, Melissa och Melinda.
Först blir det alltså middag och sen blir det massa filmer! Kommer bli awesome!

Roden fick Sverige demokraterna mer röster än Socarna.
Förlåt, men jag tycker det är rätt.
Jag är absolut inte rasist och folk tror att SD bara vill kasta ut alla invandrare. Men dem vill hjälpa invandrarna på andra ställen, för att vi ska kunna ta hand om Sveriges befolkning i första hand.
Som min kompis Carolina sa till mig idag.
"I Norrtälje kommun finns det två hemlösa familjer och dem får inte några hus för dem tar invandrarna i första hand".
Visst, det är klart att man ska ta hand om alla, men om t.ex. vi som gå ut gymnasiet måste vi ställa oss i kö nu.
Jag tycker att vi som bor i Sverige ska komma i första hand, så lätt är det!

Ska gå ut med vovven nu, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

wooow, man ser direkt att du är den som röstar på SD.

2010-10-05 @ 18:15:56
Postat av: Anonym

så otroligt korkat bara. skäms lite för sverige

2010-10-05 @ 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0