Varje gång han rör min kind. Som en vänlig vind

Jag tror att min otur har vänt!
Nu ska man inte ha för stora förväntningar, men det känns så ;)

Vissa kanske inte vet det men jag har haft en extrem jävla p*** otur.. Jag fattar inte vad den kom ifrån, men där var den.. Men den är nog över nu!

Idag ringde min mor mig, och som ni vet så skulle jag få pengar för mina ärr, och idag fick vi veta summan.. 12.700 kronor rikare kommer jag snart vara! och tro mig.. det behövs! ;)

Jag är så himla glad säger jag er. Rikare än såhär har jag nog aldrig varit!

i skolan har dagen lunkat på, skolfoto var det ju.. Det blev ju som det blev.. Menmen livet går vidare även fast man blir ful på EN bild.. :)
Imorgon går jag bara till halv 12, det är awesome. Men då blir det till att repa. Konsert nästa vecka ju. Lunchkonsert.
För er som vill, aulan på Roden, lunchtid. Hjärtligt välkomna!

Lovade mor min att jag skulle kolla på film med henne snart, får se vad det blir.



Slänger in en snygg bild på mig och Lisa Lindahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0