When I look at you, I get a second chance.

Har äntligen börjat slappna av nu!
Var ju, som sagt, på tjejkväll från igår till idag. Det var alltså jag, Melissa, Jason och Melinda.
Började bråka med en person och lite tårar blev det.
Det blev även vääääldigt mycket snack om sex. "Morr Melinda, morr!". HAHA, den kommer sitta kvar lääänge!

Det står på någon film på tv:n nu, "Jakten lycka" är den värd att se tror ni? Det tror iallafall jag, frågan är bara om jag orkar.

Har hunnit måla naglarna, noppat ögonbrynen, rakat mig och smörjt in mig. Vanlig söndag alltså!
Nej, måste rusa och kolla ut vad jag ska ha på mig imorgon. (Då mina pengar förhoppningsvis kommer!!!)




You can blame this on me all you want.
But we both know it's a lie.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-05 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0