Snart bär det av mot Arlandab

Har inte skrivit något idag för jag har varit i skolan, på gymmet och sen på kör..
Sitter just nu framför TV:n med Johanna, Josefine och mamma. Pappa har gått och lagt sig eftersom han ska köra vid klockan halv tre.

Det är ju nu inatt som vi skjutsar Josefine till Arlanda. Den lilla lyckosten ska till Australien inatt. Jag är så sjukligt avis! Jag vill också åka utomlands!! ;)

Funderar nu på att gå och lägga mig och sova ett litet tag iallafall. Det låter förjävla bra i mina öron, så jag säger godnatt nu och sen så hörs vi imorgon istället! Puss ♥



Jag och min vackra syster Josefine i bakgrunden!
Älskar dig finaste hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0