Back on track!

Jag har haft bloggtorka ett längre tag.
Jag drar igenom min vecka lite snabbt. I söndags var jag och Johanna på luciakonsert i Globen. Det var helt ok faktiskt, men sen släckte dem ljusen efter typ halva konserten så det var ju lite trist.



Vi satt och käkade donken utomhus, det var lagom proppat inne!

I måndags var det skola, sen luciarep - samma i tisdags, plus uppträdande.
Sen i onsdags hade jag enbart en lektion och sen blev det gym och så träffade jag Emms.



Jag och Emms i somras!

Idag har jag varit i skolan och sen gymmat!
Kom hem vid halv sju och har inte gjort så mycket efter det.
Tittar på USA's fulaste hus. Det är rätt intressant faktiskt!
Ska snart gå och lägga mig tror jag nog.



Gammal bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0