6 februari 2011

Äntligen hemma, efter en låååång dag !
Vaknade vid halv tio i morse, vi drog upp jag, Melissa, Anton och Marcus och slängde i oss cola och chips!
Tror nog att alla var lite mer bakis än dem vågade erkänna ;)

Min vackra vän Jennie var där igår också, hon ska klippa mig på tisdag. Underbart!
Dennis kom också som lovat! Vilket även Måns och Simon gjorde.
Dem drog hem på kvällen iofs, men ändå :)

Nu har jag och Melissa svullat i oss en varsin ordentlig portion makaroner och köttbullar.
Så det är dags för oss att fylla upp badkaret och sen ta oss ett ordentligt bad.

Mer än såhär blir det inte !



Den här gillar jag ;)


Kommentarer
Postat av: världens bästa kusin, ellen :)

hahaha, jag gillar bilden ;)

2011-02-09 @ 12:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0