En resumé av min lördag !

Så, vad hände egentligen igår?
Jag åkte hem till Melissa, kan tala om att det var en plåga med min huvudvärk..
Sen när vi sitter på bussen så pratar jag med min vackra vän Jennie.
Vi fick då för oss att vi skulle bowla.

Så jag, Melissa, Jennie och Dennis drar iväg till Heron City.
Dennis kom och hämtade oss och skjutsade sen hem oss igen.

Gissa vem som vann första ronden då? ;)
Kanske var jag dårå!

När jag och min vackra vän Melissa kom hem så drog vi upp till henne och sen kröp vi ner i hennes säng och kollade på "The notebook", tyvärr så tittade vi inte klart på filmen, så jag ska nog göra det nu !

Puss

Img4364z_large



Jag och Melissa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0