Ta inte åt er av vad folk säger, dem säger det oftast för dem är avundsjuka..

Jag är typ död.. Såhär trött har jag inte varit på länge, ska se ifall jag kan få Emma att gå och läga sig snart. Hoppas på det !

Jag sov hos Emma igår dåra.. och idag tänkte jag också slagga här. Underbart  !
Var äntligen på UM idag och har en tid imorgon 13.30. Skitglad, verkligen. Måste ju få veta vad det är, med mig.

Måste också fixa lite planer inför helgen, får se vad som händer och sker.
Vill verkligen inte bara sitta inne, det är hemskt ju!

Ska se ifall Emilia har något planerat för denna helg, kanske vi kan hitta på något.
Värt ett försök iallafall !



I fredags, nyktert? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0