Rent utav onödigt. Min mamma fyller år idag, grattis på henne ;)

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: brunt
färg 2: svart
färg 3: rött

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Nej.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
Kysst en kompis: Ja.

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade med familjen och vänner.
Vilken tid vaknade du idag: 08.30.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Var med fina människor!
Någonting som du längtar till: Utlandet.
Senaste gången du träffade din pappa: Är med honom nu.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ingenting.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha, ja?
Vad gör dig irriterad just nu: Min PMS
Långt eller kort: Långt.
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är spontan ofta!

DIN FÖRSTA:
Operation: Var en vagel i ögat.
Piercing: I läppen och öronen. (när jag blir 18 åker tungan också ;))
Tatuering: En G-klav i nacken.
Bästa vän: Jag har mina underbara vänner, sen har jag min lillasyster som också är min bästa vän.
Sport: Fotboll.
Husdjur: Hund, kanin och fåglar.
Vaccination du minns: Svin-influensan
Förälskelse: Minns jag inte
Alkohol du drack: Öl ;)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Båda.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Både och
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar



Johanna och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0