Dag 2

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Min första kompis 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – En fobi 
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Mina bästa vänner 
Dag 08 – Mitt första djur
Dag 09 – Konstiga saker jag alltid gör
Dag 10 - Mina intressen
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Min stil
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag 
Dag 15 – Det här älskar jag att göra
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – En tvångstanke
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Min skola
Dag 22 – Mitt hem
Dag 23 – Min idol
Dag 24 – De husdjur jag haft 
Dag 25 – Min favoritmat
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag

Min första kompis måste nog vara Sandra Andersson. Min första riktiga vän.
Sandra är en helt unik människa. Inte som någon annan jag känner faktiskt.
Vi träffades när jag var 8 och hon 9. (Ja, Sandra är alltså 1 år äldre än mig, och fyller faktiskt 19 redan imorgon!)
Så vi har känt varandra i snart 10 år!
Vi umgås inte mycket nu.. Det är synd. Men det blir så när hon är ett år äldre, för hon kan gå på krogen, inte jag!
Men vi ska fan gå ut när jag blir 18!





Kommentarer
Postat av: Sandra

vad glad jag blev av det här inlägget!:D (a) Vi har varit med om mycket under våra år xD och det är verkligen synd att vi knappt umgås längre :S Det får vi ta och ändra på tycker jag... Så fort du blir arton ska vi fira och gå ut på krog/klubb tillsammans! :D

2011-03-12 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0