I brist på något annat att göra :

Du heter:
Jennifer
Smeknamn:
Jensann (jävla Linni!!!) och Jentan
Låt som när du är ledsen sörjer till?
You can't say no to me - Tiger Lou

Beroende av:
Mina vänner
Vad tror folk om dig?
Har fått höra att jag ser så snäll ut.
Stämmer det?
Ja, det tycker jag ;)
Vad får du oftast komplimanger för?

Vet inte riktigt
 
Hur imponerar man på dig?
Man är ärlig och aa jag vet inte riktigt
Brukar du skratta för dig själv?
Ja, klart jag brukar :)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
”Kommer nu:)"
Var bor du?
Rådmansö
Trivs du där?
Mycket ofta
Har du haft sex idag:
Nej
Hur svarar du i mobilen:
Hej
Vem ringde du senast?:
Sandra
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Mycket
Antal timmar sömn inatt:
Typ 10.
Sov du ensam:
Ja
Brukar du komma i tid:
Om jag vill :)
Hur känner du dig nu:
Glad!
Vanligaste färg på dina kläder:
Alla möjliga. Tycker om att variera.
Vad tycker du om fötter:
Blää!
Vad saknar du:
Sommar (självklart) och min vän Sandra.
Hade du en bra kväll igår:
Ja, klart!
Favorit dryck på morgonen:
Typ mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Runt 11, 12.
Är du blyg?:
Inte så ofta.
Sysslar du med någon idrott:
Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja.
Har du spytt offentligt:
Nej.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
ingen aning.
Är du nöjd med ditt liv:
Oftast.
Är du bortskämd:
Jag tycker inte det
Vad gör du i morgon:
Åker till skolan, hämtar klaffstolar och sen har jag kör!
Vad är det värsta du vet?:
Folk som ljuger.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja.
Vad är det finaste du fått?:
Ingen aning.
En speciell dag du minns:
Har ingen speciell, men får förhoppningsvis det på min 18års dag.
Du samlar på:
ingenting.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Johanna, Melissa
När grät du senast: 
I lördags.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Oj, typ resa, shoppa, göra allt jag inte annars kunnat göra ! ;)
Vill du gifta dig:
Ja.
Vill du ha barn:
Ja.
Är du musikalisk?:
Ja.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Något drickbart?
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja.
Biter du på naglarna:
Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0