It's soooo random!

Det blir bara till att åka till Danderyds halsmottagning imorgon (klockan halv 9!?) och se vad det är för fel på mig. Varför går inte svullnaden på min hals bort?
Helt otroligt..

Idag har jag haft det mysigt med min syster. Har även hunnit duscha, och.. aa, det var väl det (Y)
Nu väntar snart middag, bestående av Spaghetti och köttfärssås. Underbar onsdagsmat!

Är så jäkla less på att sitta hemma, undrar ifall någon är på att fika lite på fredag kanske?
Hoppas det!

Nej, nu ska jag fortsätta kika liiiiite på tv:n!



Gammal bild på mig.
Hej Jennifer! Är det du som behöver fixa din näsa!?!?!?!?!?


Kommentarer
Postat av: Erika

Din näsa är vacker, precis som resten av dig <3

2011-05-04 @ 19:51:55
URL: http://erikaperssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0