14 November 2011

Jag har blivit lite utav en sportfåne..
Nej, men har börjat gymma ordentligt. 4 dagar i veckan, 6 pass. Underbart!
Måste bara ge mig själv lite cred. Gick nämligen ner 2 kilo på en vecka. Duktig.

Igår var det fars-dag. Papps fick en julmust och en kopp. Han var nöjd.
Ska snart gå och lägga mig, så jag orkar med morgondagen.
Det är nämligen dubbel-pass på gymmet imorgon plus att vi har fem timmar med Bitte i skolan. FML.

Det enda positiva är väl att Fröman kommer hit sen och sover här, underbart.
Ska göra lite nytta, kanske göra en engelska uppgift?



Anjou och jag.
Min vän Jennie färgade håret på mig i Torsdags - från blond till röd/lila/brun är jävligt modigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0