This is what I'm made of.

Kom nyss hem från kören, det är så fruktansvärt roligt!
Just nu håller vi på att repa inför ett lucia-tåg som kommer bli så otroligt vackert!
Så om ni är sugna på att komma och titta så är det den 13 December klockan 19.00 i Rådmansö kyrka.

Blev förövrigt inget stockholm för mig, Bell kom till Norrtälje istället för hon skulle hem till Linni.
Så jag har fått träffa henne ett tag iallafall!

Imorgon blir det nog en jävligt chill dag, vilket är skönt. Sen på lördag ska vi ju fira jul!
Det är så att min lillasyster Josefine, 11 år, ska åka till Australien den 2a December och vara borta i 7 veckor så det blir jul i helgen för oss! ;)

Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon, puss! ♥



LOOOOOOOOOOOVE IT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0