Gästbloggning

Hejhej Idisen här! Jag lovade att jag skulle gästblogga åt henne, så varför inte? Det är roligare att blogga på andras bloggar än ens egen. Jennifer sitter nog och äter tacos eller fixar sig med Sandra just nu. Dom ska ut på krogen ikväll, för dom är 18+ tänk om man vore det? Att kunna gå ut på krogen vore ju rena drömmen, men icke.. jag får vänta ett tag till. Men när jag och Johanna blir 18 så ska vi ösa, det har vi pratat om idag och som vi längtar! Hoppas iallafall att dom får det riktigt jävla roligt!

Jag är iallafall med Johanna just nu, Jennifers lillasyster. Jag har precis ätit och snart ska vi väl fixa oss för ikväll ska även vi på fest, fast för oss blir det hemmafest :)


Här är jag och min fru.
Ja juste, visste ni att vi är gifta? Det har vi vart länge, ca 3-4 år. Ingen aning om när vi gifte oss faktiskt, men det är väl inte så noga. Kärleken övervinner allt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0