Lördag den 14 April

Nu lider min lov-vecka mot sitt slut. Jag har hunnit med mycket under detta lov, men ändå inte..
Förra lördagen var jag och min vackra kusin inne i Stockholm och festade. Vi var med Linni och Bell för att kolla på Linnis spelning.
På söndagen drack vi några stycken hos Frida och även det var en lyckad kväll! ;)

Sen tog jag det bara lugnt fram till onsdagen då det bar av mot Stockholm för att åka Galaxy med fina människor!
Det var alkohol, skratt och mycket dans. Grymt kul hade vi iallafall.

Igår träffade jag min babe Emma som varit i Skottland. Vi träffades och pratade lite.
Kände mig lite halvdålig i halsen och när jag kom hem hade jag 38 grader i temp. Så nu sitter jag under mitt täcke med Ida och tittar på tv och tycker synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0