Upphettade likdelar - GULD.

Min syster gjorde min dag idag.
THÅSTRÖM TILL P&L. Jag kunde inte vara gladare. På riktigt. Vi sa att det skulle vara en dröm om Skrillex kom, men att det aldrig skulle hända. Ska Skrillex komma? Svar: JA.
Sen sa vi att drömmen verkligen skulle fullbordas om Thåström kom.. och nu händer det!!!
Med andra ord: Jag. Är. Överlycklig.

Jag har spenderat min dag med 4 snygga brudar. Ida, Linn, Amanda och Tilda. Fuck yeah.
Satt på föreläsning tre timmar imorse och sen käkade vi på transport och sedan idrott på friskis! Så himla underbart att få dra lite styrka en tisdags-eftermiddag.

Nu står "The big bang theory" på TV:n, så jävla rolig serie! ;)
Har läst igenom lite till mitt prov i Mikrobiologi imorgon också, tänkte läsa typ två gånger till innan jag lägger mig och sen en gång imorgon på morgonen. Så borde jag väl klara det?

Juste! 2 kg mindre igen! Asnöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0