Baby, pull me close.

Det blev inget mer blogga igår eller något idag.
Igår var det så att min lilla mamma fick jättehög puls, hade tryck över bröstet och fick stickningar ut i fingrarna. Så jag rådde henne till att åka in och det gjorde hon.
Sen satte jag mig ner i soffan (med kuddar och täcke), för att titta på Sn.
Somnade efter ett tag.

Nu är hon hemma, fick reda på att hon hade puls: 240. Jävla hög!
Men det är tydligen en ven som finns mellan hennes kammrar som kan flytta på sig och då måste man åka in och få medicin.

Idag har jag enbart varit i skolan. Sov ju på soffan, så har typ huvudvärk och har sovit bajsdåligt :(
Har varit lite grinig också, men ibland har man ju sådana dagar!
Ska skicka ett mail till min lärare nu.
Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0