Dansa är kul men jag föredrar att supa.



Drink to get drunk.

Bara jag som har tröttnat på att dricka?
Eller, tröttna och tröttna.. Jag kan ha minst lika kul när jag dricker som när jag inte gör det. Sen är det en sak om man har bestämt en utgång, eller har en fest planerad.
Men annars tycker jag att det blivit rätt överskattat.

Sen tycker jag att sitta och dricka ett glas vin och mysa, det är ju perfekt!
Men att hälla i sig och bara dricka för att bli full.. Man ska ju kunna sitta och avnjuta alkoholen, inte förtära den!

Nu ska jag kolla på Förhäxad med min syster.
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: emms

du har nog slagit i huvudet kvinna ! klart det är kul att dricka , sluta med det där negtiva tankarna ;)

2012-02-22 @ 16:39:14
URL: http://emmamat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0