Fåglarna sjunger och nu är sommarn här.

Jag älskar söndagar. Det är då man får sitta och göra ingenting alls utan att känna sig värdelös.
Jag satt med mina två finisar och tittade på Sn i 6 timmar i sträck. Utan att könna mig dålig.

Men efter det då tog vi tag i oss själva och gick upp till farmor, för att hämta mat till mig.
Hon är så fin som tänker på mig då jag inte kan äta allt, på grund av min diet.. Även min mor var sådör fin idag och köpte hem måltidsersättningar. Tack för det! ;)

När vi kommit hem så satte jag mig ner och gjorde två uppgifter i Vården och nu är jag helt klar. Det enda som är kvar är praktiken.. Är lite smårädd och nervös, men vem är inte det?

Såg Big Brother också. Skönt att Juliana åkte ut, trist att Petronella lämnade.
Nu ska jag fixa lite innan jag bäddar ner mig med Sn.
LML.



Hur snyggt var inte mitt jävla hår här då?
Nyfärgat och stylat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0