There's that look, in your eyes.




Myskvällar.
Jag älskar att sitta och mysa och bara ta det lugnt. Visst, jag älskar att festa också. Men att bara sitta hemma, ta det lugnt med ett glas vin, fina människor och skratt.
Det är ju underbart!

Sommar.
Är inte det den bästa tiden på sommaren?
När du kan ligga nere vid stranden och sola. Sitta på ett berg med lugn musik och titta på solnedgången. Partaja utomhus.
Sommaren är ju helt jävla underbar.



Supernatural.
Klart att jag måste hissa världens bästa serie!
Två vrålheta män som är bröder.. Kan det bli bättre!?
Ni som inte sett den, se den! ;)




Folk som snackar.
Jag avskyr folk som snackar en massa. Vill man snacka, gör det till den personen. Inte någon annan.
Jag tycker att vill man få ut något, prata med personen i fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0