When darkness turns to light, it ends tonight.

Jag har dragit en funderare över: Varför är folk inte bara sig själva?

Man säger till någon att "ska du se ut sådär?", "gud vad fet du ser ut i det där?", eller det värsta av allt.. När någon baktalar en. Du får alltid reda på sanningen.
Den kommer fram, jag lovar!

Inte så konstigt att ungdomar dränker sig i alkohol och droger.
Det är på grund av alla idioter som sitter och baktalar. Det är även ni som får folk att vilja ta livet av sig.

Sen har jag alltid sagt att det är skillnad på att snacka skit och tala fakta.
Säger du till en nära vän att "Den där tjejen sa såhär till mig, jag tycker det var taskigt", är väl en annan sak än att säga, "fan kolla hur han/hon ser ut, så jävla groteskt ful!".

Sen är det väl självklart att snack går.
Det kommer det alltid göra, kom bara ihåg att tänka steget längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0