You don't have to save me.

Tänkte lägga ut 10 fakta om mig;

1. Mitt fullständiga namn är Sara Jennifer Beatrice Wranning.
2. Det bästa jag vet är mina mjukisbyxor.
3. Jag är helt besatt av tv-serien Supernatural.
4. Jag har extrem otur, gällande min vänster-fot.
5. Jag vill verkligen ha en iPhone, men har inte råd.
6. Jag kämpar för att gå ner i vikt.
7. Min familj och mina vänner är det bästa jag har.
8. Jag ska till Peace and love i sommar.
9. Jag kommer inom kort att ha körkort.
10. Jag har inte ätit pasta, potatis eller ris på 3 veckor.




Kommentarer
Postat av: linda din älskling!

Du är så otroligt duktig hjärtat! så fin love you !

2012-01-31 @ 21:34:28
URL: http://gorgelicious.devote.se
Postat av: Farmor

Shit vilken fin bild på dig mitt gullhjärta. Du är såå bäst nu när det gäller skola träning o mat hejja hejja!! Håller tummarna hårt för körkortet nu tänk va skönt o slippa passa alla j...a busstider o sen kan dom åka förbi våran hållplats hur mycket dom vill,det behöver inte du bry dig om då.

Älskar dig!! Gah gah hi hi

2012-02-01 @ 15:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0