Update.

Nu sitter jag här i vår sköna soffa med smärta i ryggen, lite småledsen över att Danmark förlora och OERHÖRT nervös/spänd för morgondagen.
För imorgon börjar min introduktionsvecka på Vårdbo, där jag ska spendera lite tid av min sommar. Där jag ska jobba och jag ska bli rik. Det är så man får se det. Pengar.
Sen börjar jag ju inte imorgon förrän klockan 14.00-21.00. Så det blir ju rätt sent. Eftersom jag börjar 07.00 dagen efter, men sånt man får ta. Pengar, som sagt!

Jag har även varit duktig och varit ute och sprungit 2 dagar och lite sit-ups på det! ;)
Så efter sommaren ska jag inte bara vara rik utan även snygg också!
Jag har med andra ord två mål att uppnå efter sommaren. Hoppas det går vägen!

Nu ska jag lägga mig och sova hade jag tänkt.



HAHAHHAHA, life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0