Helt slut!

Sitter i min extremt sköna säng och njuter av att vara nyduschad. Life.
Var och tittade på fotbollsträningen idag.. Var inte med pga mina fötter. Jag vrickade ju båda två förra sommaren och nu är dem helt paj. Så jag måste ha slagit i något, för fotknölarna på båda fötterna är helt uppsvällda! Duktigt Jennifer!

Min fina vän ringde idag och berättade att hon varit med om en olycka också, så jag blev livrädd men träffade henne senare och både hon och hennes bror mådde bra så då är jag nöjd.
Säger ju att det finns en ängel för varje person. Tur att din ängel var där hela tiden!

Nu håller mina ögonlock på att stängas mellan ungefär varje ord. Så med detta säger jag: Godnatt!



Jag och min prinsessa!
(Alkohol♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0