Nails.

Om exakt en vecka och en dag har jag skolavslutning. Ska bli så jävla skönt! Men är fortfarande stressad eftersom det är så kort tid kvar.

En sak som stressar mig enormt är.. Vad ska man ha på sig? Varje år har jag detta problem, ska iallfall färga håret innan och sen det andra jag vill göra. Fixa naglarna!
Dock är det ju dyrt.. :( Men min kompis kusin gör för bara 300 kr. Så hoppas jag har råd. Annars får man väl köra på dem där B-naglarna från HM. Men det suger ju. Ska försöka skrapa ihop pengar, för vill verkligen ha naglar och vet precis hur jag vill ha dem!



Något i stil med det här?
Hur snyggt är inte det!?

Åhhh, skönt i sommar när jag kan tjäna egna pengar.. Men hinner ju inte jobba innan det, får se till att fixa fram pengar! ;)

Nu ska jag packa och sen åka in till Norrtälje till Emmsen.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0