Perfekt onsdag.

Idag har jag varit flitig och duktig. Gjorde klart en fördjupningsuppgift i Psykologi, en annan uppgift i Komplementärmedicin + att jag gjorde ett prov i Samhällskunskap.
Pratade även med läraren i Psykologi och hon sa att jag minst får ett: E. Inget F här inte!
Så. Himla. Nöjd.

På fredag blir det ännu ett prov, men det blir muntligt och tillsammans med Ida. Guuuld!
Pappa pratade även om att gå ut och äta hela familjen och det skulle ju vara hur mysigt som helst. Taggar redan!! :D

Ska plugga lite idag också, för att vara duktig på fredag.. Sen kanske jag far in till Norrtälje för lite tid åt min fina vän Emma.

Låter som en underbar onsdag!



Sooooo true!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0