Torsdag, vilket betyder att imorgon är det FREDAAAAG!

Skolan idag var väl inte så givande egentligen. Fick reda på mitt betyg i svenska-nationella. Blev totalt ett B. Jävligt nöjd tjej! ;)

Efter skolan och mycket solande mötte jag, Johanna och Linda upp fina Emmsen. Så begav vi oss ner till parken för att sola och snacka skit. Så nu jävlar har vi planerat!
Inga planer jag kan avslöja än dock!!

Har även varit på kör och det gick superbra, var dock så jävla trött. Men, ni som vill komma och titta på vår föreställning är det den 3e Juni, i Rådmansö kyrka. Det kostar 50:- per biljett och finns att köpa på ICA Gräddö eller Södersviks bageri.

Efter att ha varit duktigt och sjungit i församlingshemmet fick jag skjuts av Elin till södersvik där mamma hämtade mig och nu är jag bänkad framför Eurovision. HEJA LOREEN!!!



Jag älskar dig bästavän. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0