Wihoo!

Idag har jag varit rejält dålig på att uppdatera, vet dock inte varför!
Var och åt med Jossans klass tidigare idag, riktigt mysigt. Sen bar det av in till Norrtälje för att titta på Korpen. Matchen slutade 2-2. Pappsen och Mattias klämde iallafall in varsitt mål, förjävla duktiga grabbar!
Sen rallade jag och pappa hem för att se Bajen matchen, även den slutade 2-2. Livet!

Nu sitter jag helt utslagen och känner att sängen lockar jävligt mycket!
Funderar på att dra mig dit snart.

Men innan jag gör det. Ska färga håret snart och det ska vara brun färg. Men! Hur ska jag göra? Ljusbruna slingor, mörkbrunt, chokladbrunt. AAAHHH, jag blir galen! Vet inte vad jag vill.. Får panik!
HJÄÄÄÄLP.



Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0