Söndagskvällar, så.. Givande?

Hur kommer det sig att söndagskvällarna är dem värsta? (Bortsett från att det är måndag, skola, dagen efter).
Jo, för att man:
1. Inte kan somna.
2. Det blir en ny vecka.
3. Alla dessa jävla tankar. - jag hatar dem. Att man varenda söndag ska grubbla och tänka. Så. Himla. Onödigt.

Nu, just i denna stund, ligger jag här i min säng och tänker. (Med min trasiga tv (och med trasig menar jag att den inte vill playa min fantastiska serie. Så man måste trycka ut och in cd:n HELA tiden) som snart flyger ut genom fönstret... En vacker dag).
Tänker på ALLT mellan himmel och jord. Typ, hur kul det skulle vara om alla människor, t.ex. Gick på huvudet.. Då skulle ju allt vara uppochner. Hur skulle det kännas? (Förövrigt startade min tv nu, så den slipper åka ut). Sånna tankar kommer ju på söndagskvällen.. Men även djupa som t.ex. Varför föddes just jag? Vad gör jag för nytta i världen? Finns Gud?
Ni vet.. Sånna frågor.

En fråga ni kanske skulle ha (den enda person som kanske läser detta):
Varför skriver du fortfarande när din tv är igång? - detta är en mycket bra fråga. Har dock inget svar på den. Så, nu säger jag bara. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0